Asysta i utrzymanie
UpWare realizuje usługi z zakresu utrzymania, wsparcia i asysty technicznej dla systemów IT klientów, świadczone zdalnie poprzez bezpieczne połączenia na bazie szyfrowanych kanałów VPN oraz/lub bezpośrednio w siedzibie klienta.
Usługi świadczone są w ramach długoterminowych umów (min. 6 miesięcy) w formie stałej opłaty miesięcznej uzależnionej od następujących parametrów, które ustalane są indywidualnie zgodnie z oczekiwaniami klienta:
- Sprzęt i oprogramowanie objęte umową,
- Przegląd zerowy konfiguracji sprzętu i oprogramowania,
- Zakres utrzymania / wsparcia,
- Pula godzin do wykorzystania w miesiącu,
- Godziny i dni świadczenia utrzymania / wsparcia,
- Czas reakcji,
- Rodzaj monitoringu (własny klienta + powiadomienia o problemach / świadczony przez UpWare w siedzibie klienta),
- Reprezentacja klienta przez UpWare bezpośrednio u producentów sprzętu i oprogramowania w zakresie
- zgłaszanych problemów,
- Zakres i częstotliwość przeglądów sprzętu i oprogramowania w siedzibie klienta.
Opcjonalnie istnieje możliwość dodania dodatkowych usług, np.
- Ustalenie stawki godzinowej za usługi dodatkowe,
- Nietypowa obsługa incydentów,
- Monitorowanie trendów utylizacji zasobów (CPU, RAM, pojemność zasobów dyskowych, czasów wykonywania backup’ów, itp.),
- Porady i konsultacje w zakresie planowania i rozbudowy środowiska IT klienta,
- Zdalne monitorowanie środowiska IT i poziomu SLA.
Obsługa zgłoszeń klientów w ramach asysty technicznej realizowana jest za pośrednictwem dedykowanego systemu obsługi zgłoszeń serwisowych poprzez www lub email (opcjonalnie możliwość obsługi zgłoszeń telefonicznych).