Twój Biznes - Nasze Kompetencje IT

Banner image

Asysta i utrzymanie


UpWare realizuje usługi z zakresu utrzymania, wsparcia i asysty technicznej dla systemów IT klientów, świadczone zdalnie poprzez bezpieczne połączenia na bazie szyfrowanych kanałów VPN oraz/lub bezpośrednio w siedzibie klienta.

Usługi świadczone są w ramach długoterminowych umów (min. 6 miesięcy) w formie stałej opłaty miesięcznej uzależnionej od następujących parametrów, które ustalane są indywidualnie zgodnie z oczekiwaniami klienta:

  • Sprzęt i oprogramowanie objęte umową,
  • Przegląd zerowy konfiguracji sprzętu i oprogramowania,
  • Zakres utrzymania / wsparcia,
  • Pula godzin do wykorzystania w miesiącu,
  • Godziny i dni świadczenia utrzymania / wsparcia,
  • Czas reakcji,
  • Rodzaj monitoringu (własny klienta + powiadomienia o problemach / świadczony przez UpWare w siedzibie klienta),
  • Reprezentacja klienta przez UpWare bezpośrednio u producentów sprzętu i oprogramowania w zakresie
  • zgłaszanych problemów,
  • Zakres i częstotliwość przeglądów sprzętu i oprogramowania w siedzibie klienta.

Opcjonalnie istnieje możliwość dodania dodatkowych usług, np.

  • Ustalenie stawki godzinowej za usługi dodatkowe,
  • Nietypowa obsługa incydentów,
  • Monitorowanie trendów utylizacji zasobów (CPU, RAM, pojemność zasobów dyskowych, czasów wykonywania backup’ów, itp.),
  • Porady i konsultacje w zakresie planowania i rozbudowy środowiska IT klienta,
  • Zdalne monitorowanie środowiska IT i poziomu SLA.

Obsługa zgłoszeń klientów w ramach asysty technicznej realizowana jest za pośrednictwem dedykowanego systemu obsługi zgłoszeń serwisowych poprzez www lub email (opcjonalnie możliwość obsługi zgłoszeń telefonicznych).